Rabu, 27 Julai 2011

random; 5

Perkara yang paling selamat bagi sari adalah sukakan orang yang kita tak kenal. Sebab bila saya kenal, saya boleh menaruh harapn yang tinggi. Dan saya akan stalk dia. Lepas tu, angau semacam. Sampai ke awan sana. Tapi selalunya tiada siapa yang balas. Dan hatiku akan ranap ditambah dengan rasa sakit hati yang amat.

Macam kisah haritu. Psst, sebenarnya cerita dia ada sambungan. Tapi malas dah la, sebab sakit hati sangat kan. ahahaha. Sari, sari dah umur 19 pun masih bodoh juga kan dalam hal macam tu.

Dah la, sari nak tunggu Din. Bai

3 ulasan:

Siti, tapi bukan Siti Sifir berkata...

aku suka classmate aku. selalu tengok dari jauh je. sebab dia budak baik. jarang bercakap ngan pempuan. tapi tengok classmate pempuan lain cakap sembang elok je ngan dia, aku jealous. macam budak2 dowh. bila nak habis perasaan hampeh macam ni? penat la weh

Amilah Muhammad berkata...

sampai tiba- tiba hubungan kau dengan dia naik ke satu tahap lain atau sampai tiba- tiba kau hilang perasaan dekat dia :)

Siti, tapi bukan Siti Sifir berkata...

wow. the first option memang takkan dalam masa terdekat (atau takkan langsung). yang kedua, God knows when. sabar la hati.