Isnin, 11 Julai 2011

gamophobia- fear of marriage

Kenapa saya gamophobia?

1. Saya takut bila sang suami dukung anak jalan kat depan, si isteri terkedek- kedek jalan kat belakang. Bayangkan kalau ini terjadi kat saya.

2. Saya takut kalau anak- anak melalak kat tempat awam. Kids are wonderful tapi kalau buat perangai macam ni, alahai. Bayangkan kalau terjadi kat saya.

3. Saya takut kalau saya tak dapat terima kelemahan suami dan begitu juga suami terhadap saya.

4. Sebab sekarang saya baru faham macam mana penatnya kerja. Ni baru hidup bujang beb. Tinggal dengan keluarga pulak tu. Bayangkan kalau dah kahwin. Dah la penat kerja. Bila balik kena masak lagi, basuh baju lagi, sidai pastu lipat. Kemas rumah lagi. Basuh pinggan lagi!

5. Hahaha. Pastu yang paling kelakar, kena simpan stok pemadam sebab budak- budak selalu hilang pemadam kat sekolah. hahahaha. Ok, ni tak takut pun :P

Tapi kan,

Lepas tu, tambah lagi, dengar pula aizat- years from now. Baca lirik dia.

Dah dah la fikir mengarut- ngarut Sari ^.^

4 ulasan:

Siti, tapi bukan Siti Sifir berkata...

no. 5 aku setuju! sarah banyak gila stok pemadam. haha

safiyyah berkata...

saya pun takut kahwin :/

FARHANA berkata...

simpan pemadam untuk padam conteng2 kat dinding....hehehe

Amilah Muhammad berkata...

@safiyyah
jangan takut. saya yakin dengan akak :D

pemadam tu tak sah kalau tak hilang :P