Jumaat, 11 Januari 2013

Kamon amilah. Dua paper lagiiiiii

Assalamualaikum. Hai. Hello.
Empat kertas sudah berjaya ditumbangkan dengan tenang dan masih tinggal dua kertas lagi. Dan aku rasa, perang sebenarnya baru hendak bermula. Isnin ini, paper Auditing. Jawapan tipikal orang: subjek yang kelam. Dan aku sebenarnya dahulu, masa di matrikulasi, tak punya idea bahawa bagaimana audit itu sebenarnya. Sampai ada cita- cita nak jadi auditor tu. wiwit

Mungkin, pada masa itu, aku cuma fikir, kerja auditor adalah nak cari kesalahan orang sengaja buat dalam laporan kewangan dan aku nak tegakkan keadilan? lulz! 

Dah la. Tengok past year paper pun dah rasa seram sejuk. Dan pada waktu yang sama, sedang rilek- rilek layan drama dan juga baca blog orang lain. Tahniah. Dan begitu pesimisnya, orang yang dapat dekan untuk semester- semester lepas, berharap agar kali ini dia tidak gagal. TAHNIAH -.-'

Kau ni pelajar yang muslim ke muslim yang belajar? Dang!
Oh ya, quote daripada Zabed. Dia memang, aku rasa, mamat yang penuh dengan ilmu di dada (dan juga mungkin dengan quotes).

Kbai!

Tiada ulasan: