Isnin, 31 Oktober 2011

everything will be okay



EVERYTHING WILL BE OK!

Aku inginkan belajar daripada setiap orang yang hadir dalam hidup aku. Setiap orang itu, insyaAllah akan memberi kesan dalam kehidupan kita walaupun sedikit. Makin lama, aku makin belajar banyak tentang karenah manusia. Tak cantik pun karenah tu tapi ia membuatkan aku lebih faham yang manusia itu begitu kompleksnya. Sama kompleks macam diri aku sendiri. Banyak lagi yang perlu dipelajari daripada orang lain supaya aku tak hanyut dengan sifat narcissism aku.

OK, kalau dengar masalah kronik cinta orang. Pastikan yang awak dengar daripada kedua- dua belah pihak. Lagi, jangan lupakan Tuhan ya sari. Apa lagi, ahhaa.. baru belajar yang kalau ada orang asyik tolakan ajakan kau, tolong ajak dia sekali lagi pada lasttt minute. Mana tahu sebenarnya dia mahu ikut :')

Hidup ni kan belajar. Jangan mengeluh ya :)

Tiada ulasan: