Ahad, 13 Jun 2010

Realiti vs khayalan

Semalam, aku bermimpi duduk di sebuah bangku dengan seorang lelaki. Aku rasa aku ada hati kepada laki itu. Perasaan nafsuku naik dan aku terus blah dari situ.

Hari ini,aku menonton dua video di Youtube. Satu, filem pendek daripada pelajar uniten. Satu pasangan duduk di sebuah bangku. Satu lagi,aku tak ingat. hehe. Otak aku beku hari ini. Bila perasaan mula berkonflik, bila kaki tidak lagi cergas berjalan, aku banyak menghabiskan masa di katil.

Adakah duduk berdua di bangku kayu itu simbol cinta? Erghh, aku dah buta hati pasal cinta- cinta ni. Duduk di kolej pun, aku dah pasang niat awal- awal; datang untuk belajar dan bukan cari laki. Well, berkesan juga niatku ini. HEHEHE. Kalau cakap dengan laki pun, selalunya kawan lama je. Yang lain, tak ambil port. Kalau ada jumpa pun, seorang lelaki yang sangat- sangat baik. Kaki surau. Phew, tak tergamak aku nak rosakkan dia. Cakap pun sikit je, pastu blah. Tak sanggup den.

Please lah jumpa homosapiens yang boleh aku bertukar- tukar pandangan especially isu yang serius. Sebagaimana aku jumpa di internet, semahu itu aku ingin jumpa di alam nyata. (tak termasuk berdating dengan boyfriend di bangku kayu berdua- duaan).

Tiada ulasan: