Rabu, 30 Jun 2010

pantyliner

Bagi aku, pantyliner adalah perkara yang agak sensitif. Dulu, nak beli pad dekat pasar raya pun tak kisah.(Aku rasa pad lagi berat dan sensitif kepada aku). Muka selamba gila kot. Walaupun berurus niaga dengan lelaki.

TAPI...
di sini, kolej aku. Tadi, adalah satu ketika aku ingin pergi kedai runcit dalam kolej untuk membeli pantyliner. Masa tu, kebanyakan pelajar ada kelas. Aku tengok- tengok, tak ada pelajar lelaki. Yes! Yang ada pekerja lelaki adalah. Tua- tua dah. Bukan aku kisah sangat. Aku pun cepat- cepat ambil pantyliner dan bergerak ke kaunter. Dan, masa jalan tu, aku nampak dua lelaki masuk ke dalam kedai. Allah, kawan aku pula tu!

Kemudian, aku terus berlari dan meletakkan kembali pantyliner di atas rak.

Dan...sampai sekarang aku tak beli- beli pantyliner. Semua pasal aku malu dengan laki! wu wu

Tiada ulasan: