Khamis, 27 Januari 2011

Talian hotline 90901

Tekan 1 jika anda merupakan ahli keluarga:
- Jadi saya boleh bermanja- manja dan tiba- tiba sebak bila terasa SEDIKIT.

Tekan 2 jika anda kawan saya
- kita boleh/akan borak panjang- panjang, gelak- gelak, blabla, kacau sana kacau sini

Tekan 3 jika mahukan pertolongan saya
- insyaAllah saya tolong. Pasal belajar? Jumpa di library? Mahu pinjam homework? Mahu pinjam mindmap?

Tekan 4 jika anda anonymous
- Hello?
- Awak tanya siapa saya?
- He eleh, bukan awak ke yang telefon saya dulu?
- *tekan butang merah*

Tekan 5 jika anda 'so-called-my-favourite-mr'
- "Er, hello?" *telan air liur*
- dalam hati: alamak, apa aku nak cakap ni??? (berdebar- debar)

Tekan 6 jika anda dalam list siapa-inspirasi-saya
- *telan air liur* "Err, hello?" (Dengan teragak- agak)
- Berdebar- berdebar jugak ><
- "Makan jom?"

Tiada ulasan: